26 Temmuz 2017 Çarşamba

GÜMÜŞDERE BURC BEACH

Sarıyerde bulunan bu güzide koy son yıllarda oldukça insanların beğenisi kazanmaktadır. Boğaziçi mezunları tarafında 2001 yılında faaliyete açılmıştır. Su sporları, kumsalda voleybol, futbol gibi farklı aktivitelere de katılabilirsiniz. Biraz kalabalıktan kaçmak için hafta içi gittiğim beach haftanın stresinden şehrin gürültülü ve kirli havasından ayrı bir yerde tatil yapma imkanı sağladı.

Güzel bir kahvaltı tabağı ile güne başlamak gerçekten insanı müthiş rahatlatmaktadır.Fiyatlar ise çok uygun.Mekanda kokteyl, parti vb etkinliklerde düzenlenmektedir.Oldukça büyük olan mekanda yaklaşık 2000 kişinin aynı anda güneşlenip denize girebilir.Tabi bu benim tahminim eşiniz, kız arkadaşınız ile birlikte güzel vakit geçirmek için gayet uygun bir yer olup personelide tebrik etmek gerekir.Giriş ücreti ise hafta içi 30 lira hafta sonu 60 lira'dır.Dilerseniz konaklama da yapabilirsiniz.Kesintisiz dj performans ve dans gösterileri görsel güzelliğin yanı sıra kulaklarında pasını silmektedir.Ama bir tavsiyem var kesinlikle araç ile gitmek gerekir.


Sonuç olarak tavsiye edebileceğim  ender mekanlardan birisi kafa dinlemeye ve yazın keyfini çıkartmak için doğru yerde olduğumu fark ettim. Önümüzdeki sene için sezonluk kart almayı bile düşünüyorum. Sarıyer den yaklaşık 15 km uzaklıkta ki mekan  ulaşım anlamında da oldukça rahat. Hafta sonu  daha detaylı aktivitelerin olduğunu öğrendim. Önümüzdeki hafta sonu gitmeyi planlıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder